Kategorie: Wszystkie | Królowa Mieczy | wróżba
RSS
czwartek, 30 grudnia 2010

Za chwilę Sylwester i Nowy Rok.

Wszystkim życzę wspaniałej zabawy sylwestrowej gdziekolwiek będą :)

A w Nowym Roku nieustającej nadziei, wiary w siebie, przewagi dobrych dni nad trochę gorszymi. Znalezienia tego, czego szukacie lub zgubienia tego, czego do tej pory nie mogliście sie pozbyć :)

Wszystkiego dobrego :)

I jeszcze piosenka - akurat ta jest niezbędna tutaj:D

Bolter

oraz Madonna

Sylwester

środa, 29 grudnia 2010

Bardzo miło jest i przyjemnie, gdy otrzymuje sie informacje zwrotne od osób, którym stawiam tarota :) Dziś, przed chwilą, wydarzyła się naprawdę wspaniała rzecz :)

Latem lub wczesną jesienią (nie pamiętam dokładnie) stawiałam karty dla znajomej mojej mamy. Znajoma bardzo denerwowała się, ponieważ jeden z jej synów wyjeżdżał do Anglii, gdzie zdobył wysokie stanowisko w pewnej firmie. Synowa na razie miała zostać w Polsce dopóki tam, w Anglii, syn tej pani nie poukłada spraw bytowych. Wróżba wyszła bardzo optymistyczna wtedy: syn zadowolony z pracy i stanowiska, szybko będzie chciał ze swoją żoną się połączyć. Najważniejsza część wróżby dotyczyła ciąży synowej. W kartach pokazała mi się jako Cesarzowa więc bez wątpliwości oznajmiłam, ze ciaża bedzie. Znajoma mamy bardzo sie ucieszyła, bo synowa poroniła dwa razy dotychczas i naprawdę przeżywała załamanie.

I przed momentem dostajemy informację, że synowa jest w 12 tygodniu ciaży, wszystko przebiega prawidłowo, nie ma zagrożenia. :D

Bardzo jestem zadowolona, że tak się poukładało i oczywiście, że właściwie odczytałam przesłanie tarota :)

Cesarzowa - Arcus Arcanum

 

wtorek, 28 grudnia 2010

Koziorożce w 2011 roku powinny bardzo wnikliwie obserwować otoczenie pod kątem pozorów, jakie stwarzają ludzie, nie ufać wszystkim, nie angażować się w plotki i nie wierzyć w 7 mieczy - Druid Craftniesprawdzone i fałszywe informacje. Należy dobrać takie środki, aby ich przechytrzyć i jednocześnie nie dawać po sobie znać co się myśli i co naprawdę planuje. Jeśli Koziorożce mają zamiar wcielić w życie projekt (jakikolwiek: poczynając od zmiany pracy przez własny biznes po wybór działki pod budowę domu itp.) i nie widać oczekiwanych pozytywnych efektów, to muszą zastanowić się nad dalszym sposobem postępowania, może go zrewidować, bo owo postępowanie miało błędne założenia lub niedociągnięcia.

W sferze zawodowej będzie to okres chwytów poniżej pasa, zatajania wiadomości, istotnych informacji, być może intryg w środowisku współpracowników. I tu należy być ostrożnym; jak wspomniałam wcześniej: nie wierzyć na słowo nikomu, samemu weryfikować dane. Dla biznesmenów karta 7 mieczy mówi o konieczności reklamy i wzmożonego PR-u.

W związkach Koziorożce mogą ukrywać przed partnerem swoje grzeszki, nie być do końca szczere, w skrajnych wypadkach podkradać to i owo. Na pewno z ich ust będzie wypływać potok słów lub obietnic, których nie będą w stanie dotrzymać: dużo rozmów nie niosących ze sobą konkretnych treści (porównać mogę to do „lania wody” na egzaminie).

Single mogą mieć powodzenie dzięki bajerowi ;) i small talk jednak ich relacje będą raczej powierzchowne – po prostu Koziorożce nie będą chciały angażować się głębiej.

Wszystkie Koziorożce mogą wiele osiągnąć dzięki umiejętności lawirowania w danym środowisku i pięknej powierzchownej rozmowie (np. lobbyści).

 

As mieczy - Druid CraftW roku 2011 Strzelce oprą się na własnym umyśle: mogą zaangażować się w nowe idee i je wymyślać, ich pomysły będą przemyślane, logicznie skonstruowane, jasno, rzeczowo i prosto wyłożone. Bardzo dobry okres na pracę twórczą, analityczną, polityczną, naukową (badawczą). Strzelce mogą stać się mózgiem wielu nowych projektów w każdej sferze (a zwłaszcza zawodowej). Osoby szukające pracy mają szansę ją zdobyć dzięki kreatywności i nieszablonowemu podejściu np. do osoby decyzyjnej, stworzenia zupełnie nowego, lepszego CV i LM, przedstawieniu na rozmowie swojej koncepcji itp.

W związkach czas na wypracowywanie kompromisów, rozmowy i dyskusje na wysokim poziomie intelektualnym, porozumienie na płaszczyźnie intelektualnej właśnie, co rokuje na wejście w wyższy stopień „wtajemniczenia” w relacji.

Single również będą poszukiwać osoby, która dorównuje im poziomem wykształcenia i podobnym myśleniem.

Pod względem finansowym dobry czas pod warunkiem rozważnego inwestowania, wydawania i gromadzenia. Wysokość wpływów będzie zależała od kreatywności Strzelców, a nowe źródła dochodu trysną jeśli zdobędą się na trud wymyślenia i znalezienia niszy na rynku (pomysł na biznes, dorobienie do stalej pensji).

poniedziałek, 27 grudnia 2010

Rok 2011 dla Skorpionów upłynie pod znakiem stabilności i bezpieczeństwa rodzinnego: 10 monet - Druid Craftbudowanie własnego gniazda, kupno mieszkania lub domu oraz częste kontakty z seniorami rodu. Rodzina będzie teraz najważniejsza, a wszystkie działania będą wykonywane z myślą o niej i dla niej, a zwłaszcza o zabezpieczeniu materialnym dzieci i pielęgnowaniu starszych rodziców lub dziadków.

W związkach harmonia, spokój, poczucie swobody, bezpieczeństwa i bycia na właściwym miejscu, poszanowania tradycji, scementowania związku. Wolne Skorpiony mogą się oświadczyć lub przyjąć oświadczyny.

W sferze zawodowej bez zmian: praca stabilna, bez wstrząsów, dobre stosunki międzyludzkie, poczucie przynależenia firmy jak do wspólnoty. Osoby bezrobotne powinny znaleźć zajęcie poprzez koneksje rodzinne, może w firmach rodzinnych lub mocno zhierarchizowanych korporacjach. Skorpiony, które prowadzą własny biznes mają szansę na stworzenie prawdziwego imperium w oparciu o rodzinę (również dzieki jej pracy - wspólnie).

Finanse na zadowalającym poziomie, a w przypadku chwilowo pustego portfela poratuje na pewno rodzina (rodzice, rodzeństwo itp.).

Bardzo spokojny rok, który pozwoli Skorpionom bez strachu patrzeć w przyszłość, z nadzieją.

niedziela, 26 grudnia 2010

W roku 2011 Wagi powinny uważać na nieszczere i podstępne osoby w ich otoczeniu, nie dawać 5 mieczy - Druid Craftpowodów do plotek oraz mieć oczy otwarte na zakulisowe intrygi. Może się zdarzyć, że chcąc osiągnąć swój własny upragniony cel posuną się do nieczystych zagrywek i podstępów; oczywiście wygrają, lecz po pewnym czasie mogą odczuwać niesmak względem metod, jakich użyły i to zmniejszy radość z wygranej.

Dla Wag pracujących karta 5 mieczy mówi o konieczności trzymania się z boku i niedopuszczenia do wmanewrowania się w podejrzane sytuacje, gdy zauważą nieprawidłowości w firmie, oszustwa, a stosunki międzyludzkie nabiorą kształtów podobnych do mobbingu. Równocześnie nie powinny pozwolić, aby złośliwości i plotki dotknęły je i co gorsza – złamały. Mogą pojawić się nowe ciekawe propozycje z innych firm.

Dla osób poszukujących pracy dobry czas na jej zdobycie poprzez znajomości, a nie drogami oficjalnymi.

W związkach dość trudny czas, bo może się okazać, ze konflikt powoli będzie nabrzmiewał, nastąpią trudności w porozumiewaniu się (obie strony będą słyszały, ale nie słuchały), może nastąpić wzajemna wrogość i „wojenki podjazdowe”. Dobrze by było rozładowywać na bieżąco napiętą atmosferę i szczerze rozmawiać.

czwartek, 23 grudnia 2010

Panny w roku 2011 czekają podróże: krótkie, dalekie oraz wewnętrzne. Mogą wziać udział w atrakcyjnych wycieczkach (morskich także), mogą zmienić miejsce zamieszkania na chwilę lub na 6 mieczy - Druid Craftstałe. Pod pojęciem „podróże wewnętrzne” mam na myśli stany emigracji wewnętrznych czyli dystansowania się do wydarzeń i osób, przyjmowania masek dla świata i chłodu emocjonalnego. Może się okazać, ze Panny będą chciały uciekać przed przeszłością właśnie poprzez ciagłe przeprowadzki; jakby nie potrafiły zmierzyć się z nią. A w pozytywnym znaczeniu będą po prostu pragnęły rozpoczęcia nowego etapu w swoim życiu, do czego przeszłość nie będzie im już potrzebna.

Dla związków nie będzie to dobry okres, ponieważ Panny będą niedostępne, odległe i zimne dla partnerów. Podobnie będą odbierane single i singielki: wymykające się z rąk twierdze nie do zdobycia.

W pracy możliwe przesunięcia na inne stanowiska (bardziej poziome niż pionowe), może oddelegowanie do oddziałów firmy, a w ostatecznosci – zwolnienia. Dla osób bezrobotnych dobrym pomysłem może być emigracja zagranicę jak i do większych miejscowości w poszukiwaniu miejsca dla siebie. Karta 6 mieczy nie obiecuje zdobycia etatu, to jedynie możliwość drogi, jaką ktoś wybierze. To, co czeka na kogoś gdzieś w świecie zależy od nas samych: jak wykorzystamy szanse i na ile pokonamy własny strach przed nieznanym.

Artyści i twórcy powinni mieć fantastyczny czas w 2011 roku: pomysły będą dopracowane, innowacyjne, trafne, a ich realizacja nie powinna natrafiać na trudności i problemy nie do pokonania.

Jednym z przesłań karty 6 mieczy jest: do odważnych świat należy :) I tego Panny powinny się trzymać.

Wszystkim odwiedzajacym mojego bloga życzę wspaniałych, rodzinnych i przytulnych Świąt Bożego Narodzenia z pamięcią o tym, co najważniejsze w Nich. I duuuużo wymarzonych prezentów również :)

świeta

 

Ach! Nie byłabym sobą, gdybym nie zapytała tarota: pokaz mi Święta Bożego Narodzenia. Oto odpowiedź :)

Qpucharów - Druid Craft

środa, 22 grudnia 2010

Rok 2011 będzie znaczący dla Lwów w każdej dziedzinie życia. Poczują, że sprawy zaczną ruszać z miejsca, że następuje koniec niejasności i zastojów. Lwy doznają swego rodzaju olśnień tzn. zrozumienia tego, czego do tej pory nie mogły pojąć lub co było dla nich ukryte (mam na myśli Odrodzenie - Druid Craftnie tylko stosunki międzyludzkie, również mechanizmy rządzące światem – jakkolwiek ogólnie to brzmi). Na pewno staną się dojrzalsze wewnętrznie, mogą poczuć, że nadszedł czas na wybaczenie wrogom lub bliskim tego, co było i co się nie odstanie. To przebaczenie będzie o tyle istotne dla Lwów, że odczują ulgę i wyzwolenie.

Niektóre Lwy mogą poczuć powołanie. Mam na myśli powołanie kapłańskie jak i powołanie w bardziej zwykłych dziedzinach zawodowych (nauczycielskie, lekarskie, pielęgniarskie itd.).

W związkach odrodzenie uczuć, zacieśnianie więzi rodzinnych, być może odnowienie kontaktów z dalszą rodziną, znajomymi, przyjaciółmi dawno niewidzianymi. Osoby samotne zapewne spotkają pokrewne dusze i znajdą prawdziwą miłość.

W życiu zawodowym również optymizm: może awanse, docenienie pracy, a już na pewno znalezienie takiej, w której można się swobodnie poczuć i wykonywać obowiązki bez poczucia presji, a z pasją. Lwy nie będą pracować tylko dla siebie i na siebie, ale także (a może przede wszystkim) dla ogółu jako całości firmy/rodziny. Na pewno będzie sprawiało im to przyjemność i satysfakcję.

Raki w 2011 roku będą z czułością pielęgnowały wszystko to, co już mają a więc: rodzinę, pieniądze, stanowiska pracy, stare znajomości itp. Mogą zamykać się w swoich czterech ścianach i nie dopuszczać do siebie nowych wrażeń, nowych osób i nowych wydarzeń. 4 monet - Druid CraftNajbardziej będzie im odpowiadał stan rzeczy taki, jaki jest i będą pilnować, aby nie utracić z niego ani kropelki. Raki w ogóle są osobami bardzo skrytymi i tajemniczymi, a karta 4 monet może to jeszcze bardziej potęgować. W pewnym momencie mogą poczuć się niekomfortowo w sytuacji, do jakiej same doprowadziły (dusić się we własnym sosie) i zapragną przewietrzenia życia.

W prawach zawodowych będą kurczowo trzymać się stanowisk i pozycji, jaką sobie dotąd wypracowały. Osoby bezrobotne mogą izolować się lub sztywno trzymać się utartych ścieżek czy metod poszukiwania pracy i przez to ich wysiłki będą szły na marne. Jeśli takie sytuacje będą miały miejsce, to najlepiej uświadomić sobie swoje błędy oraz zweryfikować postępowanie.

W finansach dobry czas: Raki będą pielęgnować i podziwiać swoje dukaty i niechętnie się z nimi rozstawać. Może u nich wystąpić strach o jutro i obsesyjnie będą odkładały „na czarną godzinę”. W pozytywnym sensie Raki będą po prostu zapobiegliwe i dzięki temu nie zabraknie im funduszy.

Najważniejszą rzeczą dla Raków w 2011 roku będzie wyzwolenie się z materialistycznego podejścia do świata (również skąpstwa).

W związkach może występować u Raków zaborczość i chęć zawłaszczenia partnera dla siebie, co może powodować nieprzyjemne sytuacje. Single i singielki nie odczuwać będą ochoty na zawieranie kontaktów międzyludzkich: dobrze im będzie w swoim kąciku w domu na kanapie.

 

 
1 , 2 , 3
O autorze